fredag 22 mars 2013

Plugg och gos x2

Snö, ingen snö, snö, ingen snö. När ska vädret ta och bestämma sig egentligen. Ena dagen barmark, andra dagen totalt vitt. Tröttsamt. Jag vill ha vår nu!
 
Idag har det varit snö och blåst och då är det inte roligt att gå ut. Lika bra att sitta inne och plugga. Eller också kan man dra täcket över huvudet som en av oss gjorde.
 
 
Så vad har vi då haft för oss sen sist? Jo jag har haft en hel del att göra. Förberedelserna inför examensarbetet börjar bli ganska klara så förhoppningsvis får jag projektplanen godkänd nästa vecka. Sen är det bara att sätta igång med det. Nästa vecka är det tenta, vilken jag inte haft mycket tid att plugga inför så i morgon startar hårdplugget till den och så får man hoppas att man hinner fram till tentadags. Ingen helg för mig denna veckan med andra ord.
 
Vi har även hunnit med en del bebisgos. Tror inte lille E utvecklar någon hundrädsla efter alla pussar han får av Zeke.
 



 
Förutom gos med bebis har jag även myst med den nya generationen kossor hos morbror. De är ju så söta de små kalvarna. Och så busiga sen. Hopp, skutt och stångande mest hela tiden. De är roliga de små liven!
 

 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Fina kort!
    Tror E saknade Zeke när han inte var där sist som vi var där!

    /Christina

    SvaraRadera