måndag 11 mars 2013

Oj oj oj vad tiden springer iväg

Så var vi då där igen. Över en månad har gått sedan jag besökte min blogg senast. Dåligt av mig.
 
Så vad har vi då gjort den senaste månaden? Svaret är ganska enkelt. Föreläsningar, plugg, inlämningsuppgifter, promenader och hundbus är det som vi ägnat den mesta tiden åt. Ibland hinner man inte med så mycket annat och just nu känner jag framför allt att jag inte orkar. Allt med skolan snurrar runt i huvudet och jag är ständigt trött. Examensarbetet närmar sig med stormsteg och jag velar fortfarande över frågeställningen. Det är väl så det ska vara sista terminen på universitetet antar jag.
 
Zeke brukar allt som oftast vara pigg, men hela eftermiddagen igår och idag har man sovit, sovit och sovit lite till. Ganska skönt att ha en trött hund när man pluggar, men det har känts lite konstigt. Nu vet jag ju dock vad anledningen är så han är alltså inte sjuk. Han blir trött av hundbus med bästa tjejkompisen och det har det blivit mycket av den här helgen.
 
 
 




Det är bättre med ett kort inlägg än inget inlägg alls :)
 
 

1 kommentar:

  1. Inget illa ment och bara undrade ifall det var du då en Maria skrev till mig och det var inte så trevligt!

    Fina bilder:)

    SvaraRadera