torsdag 19 december 2013

Julfix

Julen närmar sig med stormsteg och jag har inte hunnit göra hälften av vad jag planerat. Skulle gjort så fint och mysigt här hemma, men tiden räcker inte till. Skolan gör att jag egentligen inte har någon fritid alls. Det är väl bara att gilla läget och hålla ut. Till våren ska jag fortsätta med den andra halvan av djurskyssinspektörs-utbildningen och det känns såå roligt efter allt molekylärt man håller på med nu på labbet. Jag vill ju jobba med stora djur. Inte med virus och bakterier och annat krafs.
 
Efter att ha pluggat 16 timmar om dagen två dagar i rad så tog jag i alla fall paus igår kväll. Det var välbehövligt vill jag lova. Blev fyra olika sorters julgodis gjorda och en halv flaska vin blev drucken. Energin fylldes på direkt.
 
Rocky road, tomtefudge, polkabräck och
lakridskola med chokladöverdrag och flingsalt.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar