tisdag 7 januari 2014

Drömmen som krossades

Hade en helt underbar dröm i natt. Jag hade köpt två trisslotter och på en av dem var det vinst. Skrapade fram 1,9 miljoner eller för att vara exakt 1 980 000 kronor. Det roliga i drömmen var att jag hade så svårt att bestämma mig för vad som var bäst att göra med alla dessa pengar. Till en början skulle naturligtvis studielånet betalas av, men sen då? Det är mycket man skulle vilja göra som att resa, köpa hus, giftemål, ny bil etc. Allt detta skulle det ju dock inte räcka till och det var det som var det stora problemet.

När jag vaknade trodde jag först att det var sant, men efter en stund fattade jag att allt bara var en dröm. Först blev jag irriterad, men insåg sen att jag slapp problemet med vad pengarna skulle användas till.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar