måndag 6 januari 2014

Så drygt!

På julafton av alla dagar blev jag förkyld. Jaja, en förkylning dör man ju inte av men det var samma visa förra julen. Nu nästan två veckor senare var jag på bättringsvägen. Vad händer då? Jo, det verkar som om jag drabbats av ytterligare en förkylning på den gamla. Fick helt plötsligt tillbaka snuvan och nu sitter den i bihålorna. Man undrar ju vad man gjort för ont när man nu äntligen skulle få känna sig lite ledig.
 
Nåja, jag drömmer mig bort i inredningsvärlden. Har kommit in i en period då jag vill ha så mycket nytt. Frågan är bara varför den här perioden kommer efter jul då man redan fått sina julklappar. Alla som undrade vad jag önskade mig hade nu kunnat få jättemånga förslag. Nu fick jag dock bra julklappar ändå.
 
Mest av allt just nu vill jag ha den här jordgloben.
 
Så otroligt snygg den hade varit här hemma! Måste komma ihåg detta om ett halvår då jag fyller år. Om jag nu inte köpt den själv innan dess vill säga. Just nu är det tyvärr färdigshoppat för min del ett tag framöver. Annars hade man ju kunnat tänka sig nya gardiner till ett par fönster och en massa annat. Drömma kan man ju alltid göra.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar