torsdag 16 februari 2012

Det kom ett paket

Inte visste jag att det var hemleverans på paketet jag beställt. Det var verkligen service. Annars brukar jag alltid få gå bort till Ica för att hämta ut mina paket. Nä, nu kom en lastbil från DHL och levererade till dörren. Fraktfritt dessutom!

Zeke undrade vad det var för stor låda som trängdes in genom dörrposten. Jag undrade detsamma. Trodde jag fått fel produkt för en hundsäng borde ju inte ta så stor plats.



Det var dock rätt produkt vi fick så nu har han provlegat den. Fick muta honom lite för att våga lägga sig på den, men han vänjer sig nog. Den här sängen är mycket större än den biabädd han haft innan som blev lite för liten. Han borde tycka om denna för nu kan han verkligen sträcka ut sig. Överdraget var dessutom av ett material som är svalt och det gillar han.
Just nu ligger han dock hellre i soffan än i sin nya säng. Jaja, med lite tid så tycker han nog om den. Kanske redan ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar