onsdag 5 februari 2014

En hel natts sömn

Äntligen är Zekes mage ok igen och vi har fått sova en hel natt utan att stackarn har behövt gå ut. Nu är vi pigga igen! Hoppas verkligen att det håller i sig.

Ikväll har vi haft trevligt besök av Emmy och Joline. Som vanligt fungerade Zekes sjätte sinne utmärkt. På något konstigt vis så vet han redan långt innan de kommer att de ska komma. Kan inte riktigt förstå hur han kan räkna ut det!?

Vi tvåbenta ägnade oss åt soppätande, vindrickande, tv-tittande och massa prat. Hundarna höll sig väldigt lugna. Efter att ha hälsat, blev Zeke otroligt trött och gick för att sova i sängen (tro nu inte att jag menar hans egen säng). Han orkar inte hålla igång någon längre stund nu när han blir så trött av medicinen. Joline intog sin vanliga position i hörnan av soffan.

Zeke vill pussas, men Joline är skeptisk. Kanske beror det på den stora åldersskillnaden (3 & 9 år)?

I morgon är det min stora pluggdag. Har inte riktigt lyckats få allt jag velat gjort nu när det hänt så mycket och Zeke stört mig en hel del av förklarliga skäl. I morgon är Martin ledig, vilket innebär att jag kan stänga in mig och plugga så mycket jag vill. Ska bli skönt att plugga utan dåligt samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar