söndag 26 juni 2011

Sista semesterdagen

Herregud vad fort tre veckor går! I morgon är det redan dags att börja jobba på sjukhuset och jag kan inte påstå att jag är beredd på det. Kom idag på att jag måste åka och köpa ett par tofflor att arbeta i. Slängde ju mina gamla skor den sista arbetsdagen förra sommaren. Får nog dra iväg till någon affär ikväll och inhandla första bästa skor jag hittar.
Den sista dagen på semestern började jag med den dagliga dammsugningen. Efter det begav vi oss ner till Stensö för att äta pizza tillsammans med syster och hennes familj. Sedan följde de med oss hem så fikade vi här.

Fick en födelsedagspresent en månad i förväg och tur var väl det för jag fick hjälp med den också. Fick nämligen en jättesnygg väggtext som de var snälla nog att sätta på plats vid matbordet. Väggtexter är mycket finare än tavlor enligt mig, så jag blev jätteglad för den.

Minns gårdagen, dröm om morgondagen, lev idag.
Bra ord det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar