fredag 9 november 2012

Det löste sig till slut!

Idag är min bitterhet från gårdagen borta. Efter mitt arga mail till läraren igår, svarade han mig idag med att han inser sitt misstag. Inget nytt arbete behöver skrivas vilket sparar en massa tid som kan läggas på annat plugg. Ibland krävs det att man ordentligt talar om vad man tycker.
 
Som vanligt regnar det ute idag. Man har ingen lust alls att gå på promenad så då blir det kortare rundor istället. Zeke får ta igen det han missat i helgen för den ska vi spendera på landet. Förhoppningsvis håller regnet sig borta där så att han kan få springa av sig ordentligt i trädgården och ta långa härliga skogspromenader. På söndag är det fars dag, men det firar vi i morgon hos syster istället. Varför är det så svårt att komma på vad man ska köpa till sin pappa? Förmodligen för att han har allt han behöver och inte kan komma på något som han önskar sig.
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Kanon att du vågar säga till, tummen upp för dig här :o)

    Har som synes inte tassat in till er på ett bra tag, men det har varit för att jag har fullt upp med Ice träning och fastnat helt för Face Book, bara så roligt, är du också med där?

    Har lagt ut lite skogssöks bilder på bloggen idag om du vill se och oj vilken näsa den vita herden har, hittar ju allt, kanon.

    Trevlig helg önskas er här. kram

    SvaraRadera
  2. Jo, här har man fått nått fel på sin hemsida och den kommer snart att läggas ned, så spara gärna bloggadressen annars hittar du kanske inte ut till oss? Men det kanske du redan gjort, i så fall, tack

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där med att det är svårt att komma på något till min pappa också. Är de kanske släkt, din och min pappa????? ;-)

    SvaraRadera