fredag 27 januari 2012

Det går utmärkt!

Den tredje portionen färskmat slank ner lika lätt som den första, vilket innebär att det ser ljust ut på matfronten. Peppar peppar...

Fick ett samtal tidigare med en förfrågan om Zeke och jag ville följa med ut till fårhagen för ett lössläpp. Det var Joline med husse och matte som skulle dit. Självklart gjorde jag ett avbrott i mitt labrapport-skrivande. Alla undanflykter till att skriva rapport mottagen tacksamt. Det är så tråkigt! Riktigt skönt var det att komma ut en stund, dock lite kallt. Hundarna frös iallafall inte så som de sprang runt och busade. Nu är vi nyss hemkomna så jag får väl fortsätta skriva. Nästa undanflykt kommer dock snart; mamma och pappa ska in till stan så jag ska luncha med dem på Ikea. Jag var på Ikea igår, men man kan aldrig vara där för ofta. Behöver jag tillägga att jag älskar inredning!? Får väl se om det kanske blir några svängar i andra affärer också. Skulle behöva köpa en ny duk till bordet i vardagsrummet för den råkade jag förstöra med klorin idag på morgonen. Vet inte hur många saker jag förstört med klorin, men många är det. Jag kanske borde sluta städa med det, men jag tycker att det fungerar så bra.

Nä nu får jag ta mig i kragen. Täönk vad lätt det är att slinka in på andra internetsidor, som tex bloggen, när man har en rapport att skriva. Allt är datorns fel!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar