fredag 21 oktober 2011

Jobbigt!

Åh vad jobbigt det är med ouppklarade saker efter Ozzy. Ett helt år har gått och inget har hänt. Tycker det är tråkigt att man inte kan få någon hjälp av den ansvarige trots en massa tjatande. Alla papper som behövs har jag ju fixat. Det är ju bara att skicka in dem med en underskrift. Ringde Sveland själv idag, men fick veta att jag inget kunde göra. Varför tar man en försäkring om man inte är villig att utnyttja den när den behövs? Det enda jag kan göra är att ringa upp den ovilliga igen och tjata ännu mer. Tråkigt att det ska behövas bara.

Det blev även ett samtal till djursjukhuset och inbokning av ett nytt återbesök (hoppas det blir det sista i den långa raden). Då ska det kollas om benet blivit mer musklat av vårt travande. Har det inte blivit det är det väl mitt fel antar jag så nu blir det hårdträning den sista veckan. Zeke ska även få sin 1-årsvaccination. Har väntat lite med den för att slippa ytterligare ett besök på djursjukhuset.

Även denna helgen ska vi tillbringa på landet hos mor och far. Ikväll blir det grillning och i morgon är det dubbel 30-årsfest i Växjö som gäller. Nu måste jag se till att få min labrapport klar så att jag kan vara ute och leka med Zeke i solen i helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar