tisdag 11 oktober 2011

Oj oj oj

Här hinns det inte med mycket mer än plugg just nu. De andra livsnödvändiga sakerna som att sova ordentligt, blogga, städa och hålla ordning, ja det får vi ta senare. Kemi har verkligen förmågan att sluka all min tid och jag kan ju inte påstå att det är speciellt intressant heller (tyvärr). Nä kemi är ett sånt ämne som man bara får mata in i huvudet och sen är allt glömt dagen efter tentan.

Fick iallafall vara ledig i helgen och det utnyttjade jag till max. Zeke och jag spenderade helgen på landet och han fick springa lös och leka där för första gången på väldigt länge. Han vågade inte komma nära mig ifall jag skulle tvinga honom att gå in. Så roligt hade han. På lördagen var jag på födelsedagsfest så då var Zeke hos syster med familj. Enligt vad de berättade så var han tydlígen ganska lugn och snäll så förmodligen var han ordentligt trött efter allt lekande. Söndagen spenderade jag i soffan lat som jag var. Pappa var däremot inte lat. Han ägnade hela sin lediga helg åt min bil som behövde nya bromsar och termostat. Han är snäll han!

Återkommer med ett nytt inlägg i morgon för då är det en stor dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar