måndag 27 februari 2012

Gott!

Idag var det en tung dag i skolan. Först avläsning av resultat på odling i labbet, sen föreläsning och efter det labb i 4,5 timme till klockan halv sex. Efter det är man mör i huvudet vill jag lova! Det blev ju inte bättre av att det blev lite för lite sömn inatt. Var hos Emmy och Micke igår kväll och där blev det sällskapsspel som drog ut på tiden.

Zeke är också trött idag. Det har nog att göra med gårdagen. Efter att ha lekt med den ena boxern på dagen så fick han leka med den andra boxern på kvällen.

Idag firar Martin och jag årsdag. Jag var en sväng på stan igår och köpte en halskedja i silver till honom. Han hade ordnat med restaurangmat som vi fick hem eftersom jag tyckte att det var bättre att äta hemma. Riktiga tallrikar fick vi maten på också. Det var ingen "take away" det.

Martin åt renrostbiff med västerbottenpuré, rosmaringräddsås och myltade lingon.
Jag åt morotsburgare med grillat bröd, rödlökschutney och friterad potatis.

Till efterrätt blev det chokladtårta med hallonsås och vaniljglass.

Nu är vi mätta och belåtna så nu blir det en kväll framför tv:n.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar