torsdag 5 april 2012

Påsken närmar sig

Igår kväll var jag impulsiv för en gångs skull. Jag kom på att Zeke och jag kunde ju lika gärna åka ut till mamma och pappa med en gång istället för att vänta tills idag. Martin jobbar ändå hela påskhelgen. Sagt och gjort. Packade ner lite saker och sen åkte vi. Var framme till åtta och Zeke blev jätteglad. Härligt att vakna upp på landet idag. Solsken var det dessutom. Resten av påsken skulle det dock regna. Typiskt! Skärtorsdag som det är idag så trodde jag att vi skulle få besök av två påskkärringar, men tyvärr hade den ena blivit sjuk så det blir nog i morgon istället.

Idag har Zeke och jag lekt mycket ute i solen. Han bara älskar sin fotboll. Har tagit många fina vårbilder, men tyvärr har jag ingen internetuppkoppling till datorn här så jag får lägga upp dem senare. Får klara mig med mobilen så länge. Nu ligger Zeke och sover gott. Han laddar nog inför nästa gång vi ska ut och leka med bollen.

I morgon ska hela familjen komma och fira påsk. Martin kommer också såklart. Det är alltid roligt när alla samlas.

Zeke och jag vill passa på att hälsa alla en GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar