måndag 12 september 2011

Förberedelser

Hela dagen har gått åt till att förbereda inför morgondagen. Då kommer Martins bror med familj som är bosatta i Kanada och de ska bo hos oss i tre veckor. Det kommer att bli trångbott eftersom vi bara har en trea och här ska bo fyra vuxna, tre barn och sen Zeke. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum heter det ju och det ska bli trevligt att ha dem här. Får väl se hur mycket jag kan hänga med på deras aktiviteter, eftersom jag måste plugga samtidigt. De flesta har tagit semester nu när de är här, men det kan ju tyvärr inte jag göra från skolan. I morgon är det dags för min praktik, vilket ska bli jättespännande. Jag hoppas på fint väder för vi kanske ska vara ute i fält. Sen kommer Kanadaresenärerna vid fyra så då ska vi möta dem på stationen.

Det är tur att Zeke är så snäll mot barn som han är. Lilla Freja pussar han bara på och syrrans barn har han aldrig lekt hårthänt med. Mig däremot kan han bita ganska hårt när vi leker. Får väl se vad han gör med 8-månadersbebisen som kryper. Det kan ju vara ganska inbjudande till lek.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar