torsdag 16 augusti 2012

De är hemma!

På förmiddagen kom de äntligen hem. Tror Zeke hade saknat mig för han blev jätteglad när han kom in genom dörren. Husse kanske också har saknat mig lite :)
Zeke har nog haft fullt upp för han gick och la sig i sängen nästan direkt.
Med sig hade han sin snutte-kanin.


Själv har jag ingen tid för vila. Jag måste ägna dagen åt kemi-plugg. Mina absolut värsta ämnen är matematik och kemi. Då blir det inte bättre av att dessa ämnen kombineras i allmän kemi där man ska räkna på diverse kemiska reaktioner, mol, pH, Ka-värde mm, mm, mm. Tröttsamt värre. Det är dock bara att genomlida det här!

Kolla in den här pH-beräkningen!



När det är vackert väder ute och man måste plugga, då gör man bäst i att dra för gardinerna!




1 kommentar:

  1. Klart Zeke blev glad och få se matte igen, så skönt han ser ut att ha det och söt liten kanin, hi.

    WOW, matte och jag har aldrig varit vänner, men för och förstå denna matematik måste man nog vara näst in till rymdforskare, pust. Lycka till önskar man här!

    Trevlig helg önskas här / Marre&Rasmus

    SvaraRadera