fredag 4 november 2011

Kaos i vardagen

En så enkel sak som att bädda rent i sängen kan ta väldigt lång tid och uppenbarligen vara väldigt roligt.

Ett nytt lakan bara måste ju håras ner med en gång..


Täcket är ju extra gosigt när det är nytvättat


Och så lite bus på det!

Samma sak var det med dammsugaren idag (läs alla dagar) då han attackerar den hela tiden. Lite kul var det idag när jag dammsög soffan. På något vis lyckades han fastna med tungan i dammsugarslangen när han skulle bita i den. Som tur var så hade jag inte högsta sug på just då. Naiv som jag var så tänkte jag att nu slutar han nog leka med den, men inte gjorde han det. Det slutade istället med ännu mer intensiva attacker.

Sen kom husse hem från jobbet och med sig hade han en påse från djuraffären som han alltid har på fredagar. En påse full med grisöron och oxstrupar kan förgylla vilket fredagsmys som helst för en hund.

Som tack fick husse en stor kram!

2 kommentarer:

  1. Lill killen har blviit stor!!!

    SvaraRadera
  2. Han är för go :-) När Smali var liten så var det dagens höjdpunkt när dammsugaren kom fram. Han har aldrig skällt och jagat den, men stoppa in tungan i röret så den fladdrade, det var kul ;-)
    Iko får jag skjuva undan, han flyttar sig inte frivilligt fast jag dammsuger honom också :-)

    SvaraRadera