fredag 11 november 2011

Lite hopp och lek gör hunden trött

I morgon är det tenta och det betyder att tentaångesten är som värst idag. Jag har därför ägnat så mycket tid som möjligt åt plugg idag. Zeke tyckte inte att det var särskilt roligt för han ville ha all uppmärksamhet. Jag fick helt enkelt ta en paus så vi åkte ut till fårhagen en stund. Där fick han springa lös och jag ångrar att jag inte tog med kameran dit. Zeke brukar alltid bära runt på en pinne när han springer i skogen. Idag hittade han en avkapad stock som var väldigt otymplig att bära med sig. Han hade stora problem när han skulle springa med den, men han vägrade ändå att släppa tagit. Hela rundan runt hela hagen bar han den med sig. Jaja det blir väl nackmuskler av det antar jag. Efter att han hade fått springa av sig så somnade han så att jag kunde fortsätta plugga.

Idag är det fredag och det betyder:



Just det! Fredagsmys!!!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar