lördag 12 november 2011

Maskerad eller inte?

Det får tiden utvisa för just nu mår inte Zeke så bra.
När jag kom hem från tentan så tänkte jag sova en liten stund, men det gick inte. Zeke gnällde och kom inte till ro. Han andades väldigt häftigt också så jag fattade ju att något var fel. När han sen började springa till dörren så gick vi ut. Han var ordentligt dålig i magen. När vi kom in igen trodde jag att det var över så jag gick och la mig i sängen igen. Han var lugn en stund, men sen kom gnällandet och han sprang till dörren. Fort som fasen slängde jag på mig jackan och sen ut.. Samma sak igen. Jättedålig i magen. Tror inte att han ätit något konstigt så jag vet inte vad det beror på. Nu sover han en stund iallafall, men blir det mer så får vi nog ställa in kvällens planer på maskerad.

Ska man ge honom mat eller inte när han är lös i magen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar