onsdag 30 november 2011

Vissa dagar är mindre roliga.

Som till exempel dagarna innan en tenta. Då handlar allt om stress och plugg. Det blev lite extra stressande när jag igår upptäckte att jag glömt anmäla mig till tentan. Då har man för mycket i huvudet helt enkelt. Inte gick det att efteranmäla sig heller. Får istället vara där tidigt på fredag morgon och ta en nummerlapp. Har jag tur så är det några som inte dyker upp så att jag kan ta någons plats.

Även Zeke tycker att dagarna innan en tenta är tråkiga. Jag har väldigt dåligt samvete för att jag inte har tid att leka med honom då. Vissa dagar nöjer han sig med att ligga i soffan och titta på Animal planet, men andra dagar vill han helst leka hela tiden. Då får man passa sig så att man inte får ett slemmigt gosedjur i ansiktet.
Jag har iallafall lovat honom att vi ska leka länge i fårhagen på fredag efter den eventuella tentan.

 
Isbjörnar tyckte Zeke var intressant. Han tror nog att han
själv är en isbjörn :) Det finns ju vissa likheter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar