onsdag 23 november 2011

Så gott som ogjort

När jag ändå bara satt i soffan och tittade på föreläsnigar på datorn så tänkte jag att jag lika gärna kunde tvätta lite. Det är alltid lika bökigt när jag ska tvätta sängkläderna för jag har inget att hänga upp allt på. Brukar därför hänga det stora lakanet över ett par stolar. Idag upptänkte en viss krabat att det blir ju en jättemysig koja där under lakanet. När jag suttit i soffan ett tag tyckte jag att det var konstigt att han inte låg brevid mig som han alltid brukar göra. Hittade då honom i andra rummet i "hans" koja. Jag som trodde att lakanet skulle bli hårfritt efter tvätten. Nu har han nog gnidit av sig rejält med hår. Jaja, smällar man får ta. Han var ändå ganska söt när jag upptäckte svansen och baken utstickandes under lakanet.






Tänkte även lägga upp ett par bilder från i fredags då Emmy och Joline höll oss sällskap. Det är inte bara Zeke som gillar soffmys nämligen.


Kan man se mer avslappnad ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar