torsdag 29 december 2011

Resfeber

Två dagar kvar, sen bär det av! Resfebern har börjat kännas rejält nu när man håller på och packar. Jag vill gärna ta med mig lite för mycket saker så jag får hejda mig hela tiden och verkligen fundera på om jag egentligen behöver det. Helst skulle jag vilja packa ner Zeke också, men han skulle nog inte trivas i 35-gradig värme och en luftfuktighet på 90. Han får det bättre på landet där han kan springa i trädgården och i skogen. Han har fått lite extra mycket gos denna veckan. Man får ju passa på för i morgon kommer mamma och pappa för att hämta honom. Vilken tur att man har så snälla föräldrar som ställer upp som hundvakt.



Zeke får ställa upp som modell när jag försöker lära mig den nya kameran.

Igår hade jag en trevlig kväll, vilket resulterade i att jag sov länge idag. Var på Söderport och lyssnade på musik. Mycket trevligt eftersom jag inte är ute så ofta längre. Nu är det dock dags att ta tag i dagen ordentligt. Ska packa så mycket som möjligt, införskaffa en kameraväska och prova att baka en citronpaj.



2 kommentarer:

  1. Ha en helt underbar,fantastisk semester,och ett GOTT NYTT ÅR Kram Evaliz

    SvaraRadera
  2. Tack Evaliz det ska vi ha! Och Gott Nytt År till dig också!

    SvaraRadera