måndag 19 mars 2012

Kom hösten nu igen eller?

Det är nästan så att man kan tro det iallafall. I morse när jag var ute med Zeke så började det duggregna precis innan vi gick in. Väl inne borstade jag tänderna och efter det råkade jag titta ut genom fönstret. Då var det plötsligt helt vitt både i luften och på marken. Blåsten dundrade så att jag trodde fönsterrutorna skulle gå sönder. Mycket märkligt väderombyte det där.


Här ser man inte mycket genom rutorna.
Jag som trodde att det var vår på allvar nu. För 1,5 vecka sen var det ju 15 grader varmt. Det dröjer nog ett tag till innan det är så där härligt skönt att gå på promenader. Typiskt!

Idag hade jag redovisning av artikel och det gick faktiskt bra även om jag inte kände mig så där väldigt förberedd. Man är alltid orolig för att man ska få en fråga efteråt som man inte kan svara på. Jag hade tur idag! Resten av kvällen blir det plugg. Det blåser så mycket ute så varken Zeke eller jag vill gå ut. Zeke tycker inte om när det blåser i hans öron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar