måndag 5 mars 2012

Så var det måndag igen

Idag var det ju stor mening att ta sig till skolan. Skulle ha två timmars föreläsning, men då föreläsaren tydligen glömt bort det fick vi ringa efter henne och sitta och vänta i en timme innan hon kom. Resultatet blev att vi bara hann ha en timmes föreläsning. Ångrade då att jag gick dit för jag hade ju hunnit med mer plugg hemma.

Nu när jag hämtar Zeke på kontoret om dagarna så är han så otroligt trött så han ligger och sover på soffan i flera timmar i sträck. Bra för mig för då hinner jag med ett par timmars plugg på eftermiddagen utan att någon kräver att man ska kasta leksaker. Hur kommer då detta sig då? Jo det beror ju självklart på hans lilla lekkompis på kontoret. Tror jag ska be valpens husse att alltid ha med honom till jobbet om dagarna :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar