fredag 30 mars 2012

Vad jag vill ha

I framtiden är min dröm att kunna ha alpackor. Det är nog det sötaste djuret som finns. För att kunna ha det krävs ju dock att man har en hel del pengar undanstoppade. Alpackor är inga billiga djur och dessutom måste man ju ha en mindre gård. Som sagt, i framtiden vill jag ha det.
För visst är de gulliga?
 

Ikväll hade vi mamma och pappa på snabbvisit innan de skulle iväg på annat. Jag lagade smördegsinbakad kassler som är min favorit även om jag inte äter kasslern. Annars har dagen bara bestått av plugg med undantag för ett besök i mataffären och på djursjukhuset. På djursjukhuset skulle jag köpt ny glukosamin eftersom den andra påsen tog slut. Dessvärre verkade de ha problem med leveransen så de hade ingen hemma. Får åka dit nästa vecka igen. Snälla som dom är där så fick jag några bitar i en påse som räcker tills på tisdag så det löste sig iallafall.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar