tisdag 27 mars 2012

Slutkörd hund

Idag har vi varit trötta både Zeke och jag. Min tenta i lördags sög musten ur mig och det känns som om jag skulle kunna sova hur mycket som helst. Det går ju förstås inte för idag var det start av en ny kurs: cellbiologi ll och nästa vecka börjar jag läsa växtfysiologi så då blir det fullt upp igen. Tyvärr tar ju aldrig allt skrivande av labbrapporter slut. I båda dessa kurserna kommer det att krävas ett antal rapporter.

Anledningen till att Zeke är så trött är för att han har haft fullt upp hela helgen och igår var det också mycket bus. Först lekte han med Joline i fårhagen och senare på kvällen kom de hem till oss på kaffe. Då blev det ännu mer bus. Till slut blev de så trötta så de gick och la sig i soffan. Idag var han på kontoret hos Martin i några timmar och då busade han med lille valpen. Allt detta resulterade i en hund som har sovit större delen av eftermiddagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar