söndag 6 maj 2012

Dagen efter

Igår var det 30-årsfest och det var en riktigt trevlig tillställning. Hela tiden hade jag i åtanke att hela dagen idag skulle ägnas åt projektskrivning. Vid halv elva gick jag på vattnet. Han nog få i mig närmre tre liten under nattens gång. För sent blev det. Framåt småtimmarna började alla dansa och ha kul. Då kan man ju inte åka hem. Det hela slutade med att vi beställde taxi hem vid fyra. Väl hemma tog jag en runda med Zeke så att jag skulle kunna få sova några timmar. Kvart i fem på morgonen var jag i säng och då började det bli ljust ute så det var inte så lätt att somna. Det blev några timmars sömn iallafall. Vid tio gick jag upp. Lite sömnig eftersom jag fått för lite timmars sömn, men annars pigg i huvudet. Det lönade sig att dricka vatten hela natten, vilket var tur för nu har jag fått mycket gjort idag. Jag är dock inte nöjd med projektet för som jag skrev igår så är det svårt att få svar på frågeställningarna. Nu har jag iallafall gjort det bästa av situationen. Kvar att göra idag är att fundera ut vad jag ska säga på redovisningen i morgon och sen göra en powerpoint. Först blir det dock en matpaus. Martin är iväg och köper falaffelrulle.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar