torsdag 10 maj 2012

De fullproppade dagarna

Som ni kanske förstått så gör jag inte så mycket mer än pluggar om dagarna. Ändå blir det tyvärr bara mer och mer att göra. Igår tog jag iallafall ett break och var på after work med vännerna. Det var mycket trevligt och välbehövligt att komma ut lite. Det gjorde ju dock att jag fick ännu mer att göra idag. Började plugga på morgonen, men motivationen fanns inte där och då behäller min hjärna ingen info. Började då städa och upptäckte att det var ju mycket roligare. Några timmar senare var det dags att plugga igen. Motivationen hade dessvärre inte kommit tillbaka så hur det går på morgondagens dugga återstår att se. Duggan är till för att samla extrapoäng till tentan så går det dåligt får jag ju bara se till att kunna allt till tentan så ska det ju lösa sig iallafall.

Det var dock tur att jag städade idag för i morgon får vi tydligen gäster. Vi har då nämligen ett födelsedags"barn" att fira. På lördag ska ett riktigt födelsedagsbarn firas på sin 1-årsdag och direkt efter det åker vi till landet. Sen börjar en ny vecka och snart är det sommar :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar