tisdag 1 maj 2012

Valborgmässoafton

Så mycket firande av valborg blev det inte direkt. Såg inte till någon eld iallafall. Egentligen skulle jag pluggat igår också, men tänkte att en dag kunde jag ju ta ledigt. Bestämde på morgonen att Zeke och jag skulle ta en sväng till mamma och pappa. Jag hade sån tur att de skulle grilla på kvällen. Jättegott! Det kan man ju åtminstone se som lite firande av valborg. Annat var det för några år sen då man alltid skulle fira ordentligt.

Zeke ville helst vara ute i trädgården och leka med sin favoritboll som vanligt. Jag får agera motspelare. Det är fina ytor att spela boll på. Lite svårt att ta kort bara när det började lukta grillat kött. Då stack han mot grillen med en gång. Givetvis med bollen i munnen.


Sen blev han trött och sov gott.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar