lördag 5 maj 2012

Fruktansvärt irriterad!

Håller på med ett projektarbete som gör mig galen! Vi har fått varsin artikel som vi med hjälp av den ska besvara givna frågeställningar. Problemet är bara det att min artikel inte ger svar på frågeställningarna och om den gör det så är det bara en mening, vilket inte ger flera sidor som projektet ska vara på. Tror inte att läraren läst igenom artiklarna innan hon delade ut dem. Resultatet av detta är att jag får sitta och gå igenom hela referenslistan och läsa ett 50-tal artiklar istället för bara en. Alla med engelska facktermer som man får sitta och försöka luska ut vad de innebär. Inatt satt jag uppe till tre och försökte skriva. Sen upp vid åtta och fortsätta. Är riktigt arg på detta nu. Om några timmar ska vi på 30-årsfest så nu måste jag snart hoppa in i duschen. Får hoppas att jag inte mår alltför dåligt i morgon så att jag kan sitta hela dagen och skriva. På måndag är det nämligen inlämning och redovisning så då måste jag även ha en powerpoint-presentation klar.

Hoppas ni andra har en roligare helg än vad jag har!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar