torsdag 24 maj 2012

Svettigt värre

Idag har det varit riktigt varmt. Det blev till och med premiär för shortsen. Skönt! Synd att man inte kunde ligga i solen och steka. Istället fick jag sitta inne och plugga och sen skulle en massa ärenden uträttas på stan. Födelsedagspresent och morsdagspresent till mamma skulle inhandlas, grisöron till Zeke, fiskmat till firrarna och sen mat till oss själva. Det blev ett himla farande mellan olika butiker, men nu klarar sig Zeke ett tag iallafall. 20 grisöron köpte jag till gottegrisen.
När husse slutat jobbet åkte vi till Svinö för att Zeke skulle få bada och sen promenerade vi runt ön. Sen var vi alla nöjda och trötta. Idag hade jag den riktiga kameran med mig så idag blev det skärpa i bilderna.

Sån vacker pojk han är!
Snygg stil han har :)

I morgon eftermiddag åker vi till landet igen. Mamma ska firas och det ska bli skönt att kunna vara ute lite mer så man kan bli lite brun. Har dock blivit lite skadad av kursen jag hade tenta på i tisdags som till stor del handlade om cancer. Jag vet numera hur stora skador solen kan göra och alla andra riskfaktorer som finns. Tror dock inte att man får tänka för mycket på det, men jag tänker absolut inte bränna mig i solen iallafall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar