onsdag 11 maj 2011

Födelsedagsfirande!

Stress, stress, stress. Skolan började vid nio idag. Innan dess hann jag rasta Zeke, duscha och göra mig i ordning, läsa artikel och ta en svängom med dammsugaren. Det var en heldag med seminarie i skolan idag och då blir man ganska mör i huvudet. På vägen hem hämtade jag tårtan och väl hemma svirade jag snabbt om innan Martins familj dök upp för att fika. Min älskling fyller ju nämligen 30 år idag.




I två veckor har jag längtat efter att få ge Martin hans present. Anledningen? Jag var helt enkelt så jäkla nöjd med den :) Och glad blev han som tur var.




Vi ska nämligen åka till Kolmården och han ska få klappa och umgås med vargarna under en timme. Jag gav honom även en film om vargar så att han ska få längta lite tills han får träffa dem. Det är kul att ge bort presenter som man är nöjd med :)

Nu är det hockey på tv:n som vanligt så då får väl jag passa på att plugga lite inför duggan i morgon. Har dugga på ca 200 begrepp inom beteende-ekologi som ska definieras. Kan ju bli spännande..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar