onsdag 18 maj 2011

Vart har min självdiciplin tagit vägen?

Ja den verkar vara spårlöst försvunnen när jag behöver den som bäst.
Har ingen ork alls kvar när det gäller skolan. Projektet med nattsländorna är ju kul, men sen ska en hel essä skrivas innehållande allt som har med beteendeekologi att göra. Och detta ska göras på en vecka!!! Plus opponering på den efteråt. Inge kul alls och inte har man hunnit börja tidigare heller. Den här kursen tar verkligen kål på mig.
Det är svårt att ta tag i saker när man inte är sugen. Därför tänker jag nu ringa veterinären och efter det får det bli en promenad med Zeke. Får ju bli en kort en med tanke på hans ben, men röra på sig måste ju en hund få göra ändå.
Efter detta får jag tvinga mig själv till skrivbordet och fatta pennan.

Måste försöka tänka på att när detta är över så har jag två veckors ledighet innan jag börjar jobba :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar