onsdag 4 maj 2011

Hur svårt ska det vara..

Att hitta ett golv att lägga på balkongen utan att det ska behöva kosta 2000 spänn?
Jag vill ju ha trall, men de där rutorna tycker jag är lite onödigt dyra. För att få ett billigare golv var jag inne på att ha ett i plast, men de var ju så fula sen när jag såg dem i affären. Det får helt enkelt bli så att vi får snickra ihop ett eget trallgolv till helgen. Tror nog att det blir både billigast och finast så. Martin är jätteglad över detta :)

Förutom att kolla på en massa golv har det inte hänt något kul idag. Har bara varit på föreläsning och sen pluggat. Zeke har jobbat och sen han kom hem har han legat på soffan och slumrat. Ett och annat grisöra har ju förstås också slunkit ner.
Nu är det väl hög tid att förbereda sig inför morgondagens seminarie antar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar